på sommarlovet ska det vara sol och inte regn

Tjatja! 
Idag har jag varit nere i Grisslehamn för att det skulle vara marknad men när jag kom ner till marknaden så hade alla plockat undan.. kul! Så istället åt vi mjukglass och varmkorv och gick till er berg och så. Men sen så behövde jag gå på toa så vi gick där i från. Och idag har Emmy kommit hem från Spanien :D Hon har varit borta i 3 veckor så jag har inte träffat henne på jättelänge så jag får väl se om det blir till å träffa henne imorgon :) 
Inte världens bästa bild.. Men jag försökte ;)


Kommentarer
Postat av: cassandra

Tack, detsamma! :D

Ohh, såå gott!

2011-06-18 @ 22:36:07
URL: http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0